Hizmetlerimiz

ISO 9001:2008 ISO 13485 ISO 14001 ISO 18001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU İŞ GÜVENLİĞİ EĞİTİMLERİ FSC – CHAİN OF CUSTODY (CoC) YÖNETİM SİSTEMİ SEDEX,ETI,SMETA BELGESİ - RAPORU ISO 2200 GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ CE BELGESİ YÖNETİM DANIŞMANLIĞI KOSGEB TSE ÜRÜN VE HİZMET
ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİN ELE ALINMASI

ISO 10002 Müşteri şikayetleri ve yönetim Sistemi sayesinde, şikayetlerin değerlendirilmesi sonucu elde edilen bilgiler firmanın proseslerinde iyileştirmeler sağlar. Müşteri ürün veya hizmetteki şikayetleri uygun şekilde ve koşullarda değerlendirdiğinde firmanın prestijini ve güvenirliliğini artırır.

ISO 10002, sektör ve büyüklük fark etmeksizin tüm kuruluşlarda uygulanabilir ve ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi’ne entegre edilebilir.

ISO 10002 Belgesinin yararları

- Firmanın,şikayetleri etkin ve evrimli bir şekilde ele alınmasını sağlar.
- Kurulusun sorun çözme kabiliyetini artırır.
- Müşteri odaklı bir yaklaşımın gelişmesine yardımcı olur.
- Müşteri memnuniyeti konusunda çalışanların bilinçlenmesine yardımcı olur.
- Üretim ve hizmet sağlama da müşteri memnuniyetini esas olarak ele alır.
- Müşterilere önemsendiğini gösterir.

Teklif İstiyorum