Hizmetlerimiz

ISO 9001:2008 ISO 13485 ISO 14001 ISO 18001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU İŞ GÜVENLİĞİ EĞİTİMLERİ FSC – CHAİN OF CUSTODY (CoC) YÖNETİM SİSTEMİ SEDEX,ETI,SMETA BELGESİ - RAPORU ISO 2200 GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KVKK CE BELGESİ YÖNETİM DANIŞMANLIĞI KOSGEB TSE ÜRÜN VE HİZMET
ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi

Günümüz dünyasında sanayi ve teknolojik de yaşanan gelişmeler firmaları rekabet piyasası içine atmış ve ekonomik bir yarışa itmiştir.bu rekabet ortamında ayakta kalabilmek tüm sektörlerde müşteri ihtiyaç ve beklentilerine uygun üretimin ve hizmetin sağlanmasıyla gerçekleşmektedir.

Yani işletmelerde satın alma aşamasından başlayarak tasarım,üretim, satış ve kalite kontrol gibi süreçleri kapsayan ve sürekli gelişmeyi hedefleyen sistemlerle mümkündür.Unutmayalım ki kalite ;amaçlara uygunluk derecesi olarak tanımlanmaktadır.bu dereceyi en üst düzeyde sağlamak kurumların sahip olduğu sistemlerle mümkün olacaktır.

Kalite yönetim sistemi her türlü sistemin ana iskeletini oluşturmaktadır. Tüm sistemler ISO 9001:2008 sistemi üzerine giydirilir.İş akışları,süreç tanımları ve süreç performansları firmaları bir adım öteye taşımak ve kurumsallaşmayı sağlamak için vardır.

Kalite Yönetim Sisteminin Firmaya kattıkları nelerdir ?

- Çalışan personelin kalite bilincin de artış sağlamak,Firma içinde kalite bilinci oluşturmak,
- İşletmenin piyasa içindeki prestijini artırmak,
- Pazarlama faaliyetlerinde rakiplerde farklılık sağlamak,
- İşletmenin uluslar arası geçerliliğe sahip bir kalite belgesi edinmesinin getirdiği ticari avantajdan yararlanmak,
- Müşteri memnuniyetinde ve sadakatinde artış sağlamak,
- Hata oranlarında, fire ve hurda oranlarında azalma sağlamak,maliyetleri düşürmek,
- Girdi, üretim ve son kontrolün sağlıklı olarak yapılabilmesi için sistem ve dökümantasyonun oluşmasını sağlamak,
- Tedarikçi seçimi ve takibinde kolaylık sağlamak,
- İşletme içinde görev tanımları ve organizasyon el yapıyı oluşturarak kurumsallaşma sağlamak,
- Kayıtların düzenli olarak tutulmasını sağlayarak arşiv oluşturmak,
- Veri analizleri ve istatistiksel ölçümler doğrultusunda durum analizleri yapılarak hem şu anın hem de gelecekteki faaliyetler için sağlıklı hedefler ve amaçlar belirlemek,
- Standartizasyon ve tutarlık içinde üretimi sağlamak,
- Kurumsallaşma yolunda önemli bir adım atmakta yarar sağlamaktadır.

Teklif İstiyorum